8/15/2014

Jaunumi

Šodien iegāju Drogās paskatīties, kas labs tur notiekas, un protams ar tukšām rokām ārā iziet nevarēju :D. Tātad, re kur mani pirkumi!

Sākšu ar nagu lakām. Pirmā no kreisās puses ir Essence nagu lakas virskārta ar melnbaltiem spīdumiņiem, cena 1.99 Eur. Otrā ir kaut kas interesants - Essence tumsā spīdošā virskārta, cena 1.99 Eur. Tālāk ir trīs Maybelline Colorama nagu lakas, toņi - 214, 165, 91, katra bija par 1.36 Eur.


Aizgāju mājās un gribēju izmēģināt visas Maybelline Colorama nagu lakas, tāpēc rezultāts bija šāds (skatīt bildi zemāk). Vēlāk uzklāju arī Essence tumsā spīdošo virskārtu un man ļoti patika, ka tā padarīja krāsas maigākas un gaišākas, uzreiz mans krāsu jukums uz nagiem izskatījās daudz glītāk. Līdu skapī, lai pārbaudītu, vai nagi tik tiešām spīd un sapratu, ka viņi vispirms ir jāpatur gaismā, lai dabūtu kādu efektu. Vislabāk spīdēja nagi, kuriem bāzē bija mint krāsas nagu laka. :)


Nopirku arī Essence lūpu krāsu (2.59 Eur) pieskaņotu pie koralīgās nagu lakas un arī Essence ilgnoturīgu acu zīmuli (1.69 Eur) bez nekāda iemesla.




Un ko pie maniem pirkumiem meklē bērnu pūderis? Izmantoju to sausā šampūna vietā, kad uznāk sliņķis mazgāt matus. Pūderi mazliet iebirdinu matos un izķemmēju, tā kā pūderis ir ļoti smalks, tas nerada blaugznainas galvas efektu. Neviens sausais šampūns nav tik efektīvs kā parastais bērnu pūderis. :)


Vēl pie jaunumiem pieder Rimmel London Stay Matte Primer. To gan es nepirku Drogās, bet pasūtīju Ebayā šeit (zinu, ka to var nopirkt kaut kur Rīgā, taču es tur nedzīvoju).

2 comments:

  1. Tās melnās Essences sērijas lūpukrāsas ir lieliskas! Man ir violetā krāsā, un tiešām par tik mazām naudiņām ļoti laba ir. :)


    www.beautybyadnill.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Lieliska toņu izvēle nagu lakām! Mint nagu laka bija mans favorīts šovasar :)

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    ReplyDelete